Vannavslag Storgaten Svelvik ved Brinchs gate

I forbindelse med planlagt oppgradering i krysset Brinchs gate og Storgaten i Svelvik, vil vi stenge vannet onsdag 3. juli kl: 09:00 til kl: 17:00.

Pga dette arbeidet vil Storgaten stenges for trafikk, busser etc fra mandag 1. juli til fredag kveld 5. juli. Omkjøring er merket.

Dette vannavslaget er nødvendig for å bytte en kum i Storgaten i Svelvik.

Varselet gjelder mange adresser i Svelvik Sentrum fra Brenmehls gate i nord til Tømmeråsveien i sør.

Beboere som mister vannet onsdag 3.juli 2024

Dette blir lenge å være uten vann, det er derfor viktig at du fyller opp vann i forkant til nødvendig håndvask, drikke, matlaging og nedspyling i toalett. Ikke foreta tapping i arbeidsperioden. Det kan være lurt å stenge stoppekranen til huset/leiligheten for å unngå luft i rørene.

De som opplever misfarget vann når vannet er tilbake, la kaldtvannet renne i 20-minutters intervall til det er klart.

For mere info ring Servicesenteret Drammen Kommune 32 04 00 00.

Dette gjør du ved misfarget vann.

Slik varsler vi på telefon.